Ilusion

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Prolog

Prolog
 Nazywam się Lottie Tomlinson.Mam 18 lat i pochodzę z Exeter.Mieszkam tam od urodzenia.Mój brat- -Louis zostawił nas sama z rodzicami.Matka codziennie pijana,a ojciec nie widział świata poza pracą.Czułam się osamotniona,więc dołączyłam do gangu mojego dawnego chłopaka i jego przyjaciół.Od tamtej pory mieszkałam z Rey w naszej siedzibie,ponieważ ona miała podobna sytuację rodzinną.Całe Exeter się nas bało,wszyscy mieli do nas szacunek.A teraz rok szkolny się zakończył i muszę wyjechać do collegu.Znaczy nie muszę,ale chce.Zostawiłam przyjaciół i pojechałam do Londynu....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej hej hej :)
Za nami już prolog!! :D
I jak podobał Wam się?
 Do zobaczenia :*
P.S. Nie piszę sama,będę pisała razem z przyjaciółką Madzią :*

1 komentarz:

  1. Girls, fajnie się zapowiada! Piszcie dalej, nie mogę się doczekać! :3 xdd

    OdpowiedzUsuń